Mezoterapia igłowa

Dla kogo przeznaczony jest zabieg?

Zabieg ten jest odpowiedni dla osób w każdym wieku, które zauważyły objawy starzenia się skóry, takie jak utrata jędrności, nawilżenia, blasku, pojawienie się zmarszczek, przebarwień lub też dla osób w młodszym wieku, które chcą zapobiec wystąpieniu wyżej wymienionych objawów i na dłużej zachować blask i młodzieńczy wygląd.

Jak wygląda zabieg mezoterapi igłowej?

Podczas sesji, za pomocą bardzo cienkiej igły, po wcześniejszy  znieczuleniu skóry, wykonywane są śródskórne lub podskórne  mikroiniekcje z wprowadzaniem niewielkich ilości preparatu wzdłuż linii zmarszczek i równomiernie na całej skórze leczonego obszaru. Jedna sesja trwa około 20-30 minut.

Czy trzeba się jakoś przygotować na zabieg?

Zabieg ten nie wymaga specjalnego przygotowania ale należy pamiętać, że jest kilka stanów będących przeciwskazaniem do zabiegu mezotereapi igłowej.

Przeciwskazania do zabiegu:

okres ciąży i karmienia piersią.
miejscowy stan zapalny w rejonie wykonywanego zabiegu.
choroby autoimmunologiczne
Postępowanie pozabiegowe:

Bezpośrednio po zabiegu należy unikać wysiłku fizycznego.

Kiedy są widoczne efekty zabiegu i jak długo się utrzymują?

Efekty są widoczne natychmiastowo, już po pierwszej sesji. Skór ma ładniejszy kolor, jest mniej pomarszczona, bardziej nawilżona i uelastyczniona. Czas utrzymywania się efektu jest uzależniony od wielu indywidulanych czynników takich jak: rodzaj skóry, wiek, ilość podanego preparatu.

Aby osiągnąć maksymalny efekt zalecana jest realizacja protokołu wstępnego obejmującego 3 sesje w odstępie 2-3 tygodni, a następnie sesje przypominające 2-3 razy w roku.

Czy wiesz że…?

91,7% pacjentek u których zastosowano powyższy cykl było usatysfakcjonowanych terapią, a 90,3 % poleciłoby terapię innym.

Szczegółowy cykl terapii dostępny po konsultacji u naszego lekarza specjalisty medycyny estetycznej, zapraszamy!